Hittills i år…

… har jag stickat sex nya favoritplagg. Planer och garn finns för ungefär lika många till. Märkligt nog så stickar jag som mest när jag också jobbar som mest, så frågan är om jag kommer att hålla samma tempo med stickningen nu när i alla fall ett av mina stora åtaganden strax är avslutat. Ikväll blir det i alla fall att börja på något nytt. Har inte bestämt mig än för om det blir armbågslånga vantar, en sjal eller ännu en tröja. Vilket det än blir så ska jag njuta av att få börja på något nytt!

Har nyligen gått med i ravelry och blivit fullkomligt överöst med inspiration. Håller på att lära mig hur man lägger upp sina projekt där också, men saker kommer hela tiden emellan. Det är grymt kul att se när folk gör varianter på olika mönster och själv få idéer till nya skapelser. Det är ett verkligt stickparadis!

Om Fencers of Yarn

ravelry: fencersofyarn
Detta inlägg publicerades i Färdiga arbeten och märktes , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar